Subject: Elektriliitumine Seli tankla, elektriautode laadimispunkt, LC1221
From: "Tammekand Liis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 12:05:09 +0300

Tere!

Koostöös Elektrileviga olen projekteerimas elektriliitumist Seli tankla
(66903:002:1250) kinnistule elektriautode laadimispunkti tarbeks.

Plaanis on paigaldada liitumiskilp Seli tankla kinnistule. Lisaks
teostatakse võrgu tugevdusi paigaldades uus alajaam AJ16446 Nurme
kinnistule, mille toitekaablid tuuakse üle tee asuvast mastist ja riigitee
alt.

Lisasin joonise manusesse, millele palun kinnitust.

Küsimuste korral andke palun märku.

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

www.enersense.ee <https://enersense.ee/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.